IKLAN

Selasa, 4 Oktober 2011

USOP WILCA YANG SEMAKIN MENCURI HATIKU

 Assalamualaikum semua,

Hari ni mood baik.... rasa happy ja siap menyanyi keriangan "lalalallalalala" Ahah!!!!! happy happy!nya
Berikutan dengan itu, saya nak tulis entry ya ala-ala "hepi go laki " jugek.(O_O)

 Wah tajuk kat atas tu macam gatal ja..Eleh tak baik buruk sangka wooooo.. alah setakat tajuk yang hot nak attrack korang baca entry saya ni apadehal!


 Wokeh!!! pagi tadi masa melayan AM CREW stok dari HOTFM saya terperasan something.... 
 Lah! memang la ada 2 ja DJ hari ni yang lain ada urusan agaknya... tak kisahlah..
apapun saya nak cita kat sini pasal salah seorang DJ yang ada... 
Bukan Farah.. Tapi USOP WILCHA @ shy8

 Dah beberapa bulan Usop berada dalam konti dengan FBI, AG dan FAFAU yang hari2 bikin saya ketawa sorang2 dalam keta... agaknya kalau ada orang nampak... sah dia kata otak saya terkehel... 
adeh!!!!

Dalam tempoh tu saya perhatikan USOP masih belajar menjadi somebody yang bergelar DJ.. ya lah kitapun x bolehlah nak bandingkan beliau dengan 3 yang lain.. diorang dah pro sedangkan USOP masih baby dalam bidang pen-DJ-an ni.....

Akan tatapi... USOP boleh saya kategorikan sebagai seorang yg fast learner... makin lama makin menggelikan hati.
ketawa sampai keluar kahak kaler kuning ekekek!!!!.. 
bait2 dialog yang dilontarkan beliau semakin petah dan menarik hati pendengar radio HOT tegar macam saya

Beliau work hard in order nak pastikan saya terhibur (wah ayat tak boleh blah)

Memang den suko lah ket USOP....
Tahniah keep it up ... 

Ops lupa ......Saya juga ada google pasal USOP so kawan2 layan lah ya~


Nama penuh:syed Mohamad Asri bin Syeb Osman
Nama isteri:Noorafiza
Nama anak:Syed Caliph Umar
Profesion sebenar:Pengurus Korporat Syarikat Tanjung Offshore Bhd (company well established tuuu!!!!!)
Sejarah dalam dunia nyanyian:Ada sebuah album bertajuk terasing edaran AMBANG KLASIK
Bapa Sedara kepada:SCHA AL YAHYA
Graduan :UiTM (eheh samalah kita)








FOTO MARVELES SAYA PINJAM DARIPADA BRO FAMESTONE, DANOHBULAN


 Tunggu apa lagi tu? dah habis dah!!!!! (",) 
 jangan mara daaa... kita saja nak sergah awak ja

Tiada ulasan:

IKLAN 3