IKLAN

Rabu, 8 Ogos 2012

NAJWA LATIF SIMUKA BUKU YANG KOSONG

Assalamualaikum sahabat2 sekelian...

Tajuk kat atas tu memang sengalkan... btw saya nak cover pasal NAJWA LATIF...tu yang guna tajuk lagu dia.Ekceli last wik saya terlihat cerita/foto cik adik Najwa Latif keluar kat Pancaindera hari Ahad.... Frankly speaking saya suka Najwa aka wawa :)  Yelah semenjak menonton MUKA BUKU NAJWA LATIF kat 104...melekat pulak minat kat minah ni...eheheh

So saya ekspelor cari2 cerita pasal wawa....

macam biasalah mr google tolong saya carikan story....

so ini lah yang saya dapat



Wah!!!!!~ siap ada blog lagi perghhhhhh.... ehhehehehhe last update 13/11/2011...tahun sudah maaa....of cos la wawa x sempat update...dia kan ligat debgan segala aktiviti as an actress..



saya belek2 lagi blog wawa.... dan saya dapat lihat dia ada 1,066,947 page views.. dengan 19,246 followers



kat bawah ni pulak adalah profile pada blog wawa

I'm najwalatif .16 y/o .i do play three intruments ; guitar,piano and drum . but obviously i do love guitar more than anything else.and this is my youtube website http://www.youtube.com/user/najwa595 .do subscribe,comment and rates . much love
Nak tahu lagi? sila2 lah terjah sendiri ek


Sekian wasalam


gali cerita kat sini

Tiada ulasan:

IKLAN 3