IKLAN

Jumaat, 22 November 2013

Lagu terbaru AMAR Macam Cantik Jer Macam Comel jer

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum wbt

Selamat pagi semua--
Hari ni saya online awal pagi--
Pukul 5.45am dah bangun.Niat asalnya nak siapkan assigment yang dibekalkan oleh pensyarah
ada lebih kurang 2 minggu lagi submission day for my assignment
Tapi disebabkan ALLAH kurniakan ilham dan idea yang melimpah ruah--
Saya menghabiskan  kerja-kerja tersebut lebih awal
maka sempatlah saya buka blog Tebu Manis--

 Saya tertarik dengan sebuah klip video nih--
Sejak semalam saya bercadang nak masukkan entry lagu Nasyeed nyanyian AMMAR
lagu yang diambil dari PARODI seorang budak perempuan.--
Lagu tersebut di tulis liriknya supaya penyampaiannya lebih positif dan memberi makna
kepada para pendengar.




macam cantik jer macam comel jer

Semoga kita mendapat manafaat dari lagu tersebut



--hiburan dibolehkan di dalam Islam tetapi ada garis panduannya--
#tebumanis78



SYUKRAN JAZILAN
Klik like dan jangan lupa tinggalkan komen ya~ 

Tiada ulasan:

IKLAN 3