IKLAN

Selasa, 29 April 2014

Menang atau Kalah

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum wbt

hai ollss

Pada hari Selasa dan Rabu lepas  (8 dan 9 April 2014) berlangsungnya pertandingan Bola Jaring PKP Padang Besar U Perlis....Sekolah saya telah dilantik untuk menganjur dan menjadi pengelola pertandingan berkenaan

That meansss , it was the first time my team played netball at our own school.... first time experience ...Acely  since I was appointed as a coach... 


u know what......
how do I feel?.... 
masyaALLAH

It was a mixed feeling....anxious, scared, nervous, excited etc.... until I feel so hard to breathe.... MASYA ALLAH...

My team will meet with three schools in the league round
Sri2 vs SKLS
SRI2 vs SKPBU
SRI2 vs SKGJ

Perasaan berdebar tentunya ketika bertemu dengan SKLS yang merupakan Juara Menanti....Itulah game pertama kami--- Saya ingatkan anak2 murid saya -- at least kna bertahan dan cuba untuk dapatkan markah seri dengan pasukan berkenaan...........dup dap dup dap

Finally masa pun tiba-- dan mereka memulakan pertandingan-- Persaingan hebat-- SRI 2 menunjukkan permainan yang sangat bagus... hinggakan saya terkejut dengan permainan yg ditunjukkan... sangat konsisten

Mata berturut-turut-- sekejap SRI2 jaring bola dan diikut rapat oleh SKLS--- huargggghhh serammmmnya
Mereka memang..... dan sangat hebat..... wisel penamat ditiup dan.... 

SRI 2 Score 6-5... 

Allahuakbar .. saya terkejut... Allah beri kami menang kali ni.... gembiranyaaaaaaaaaaaaa!!!!! macam dah menang keseluruhan heeeeee

Game 2 dan 3 ini resultnya

SRI 2 vs SKPBU - 12-2
SRI2 vs SKGJ - 8-2

It was amazing anak didik saya menang semua game dan menjadi johan peringkat kumpulan-- ALHAMDULILALH .... tiada kata yang dapat digambarkan.... That was a beautiful feeling...Thank u ALLAH

Dengan berbekalkan kemenangan Selasa debaran saya makin hebat untuk menanti separuh akhir hari Rabu...namun kami tak mampu meneruskan kemaraan--- kerana tewas dengan pasukan SKTT dengan mata 8-11

Perasaan kecewa memehuni atmosfera jiwa saya-- sungguh-- sangat kecewa.....
Namun rakan sekerja dengan wajah gembira mengucapkan tahniah atas kejayaan memenangi gangsa-- 

Akhirnya saya akur dan bersyukur dengan rasa gembira Selasa dan kecewa Rabu............

 The lesson is--
Gratefull to Allah for the both feeling rewarded to us-- it was my precious experience that will teach me keep stronger in future ameeeen....

End of my story
#tebumanis78

SYUKRAN JAZILAN
Klik like dan jangan lupa tinggalkan komen ya~ 

Tiada ulasan:

IKLAN 3