IKLAN

Sabtu, 31 Mei 2014

ipad 2 penguat semangat


Bismillahhirrahmanirrahim

Assalamualaikum wbt

Selamat pagi semua
Wahhhh dah lewat gini masih ada mood nak update blog lagi
Haha
Itulah dia kalau ilham bertandang-- cannot waiting till next morning
Curahkan saja--takut kalo bertangguh, terus tak dak mood nak menulis,
Haaa itulah saya.... Kalau rajin update, rajin saaangat sangat
Kalau malas, terus hilang sampai berbulan blog tidak dipedulikkan

Thats my intro
So, apa kena mengena dengan kisah ipad pulak yaaa,
Sebenarnya ipad beri saya semangat utk terus berblog
Sebelum ni guna lappy saja, terpaksa tunggu masa lapang kalo berniat nak menulis

No more now, rasa nak update ja terus boleh menulis
Maklumlah saiz nya memudahkan ceq menulis
Alkisahnya ipad adalah hadiah dari oum kepada semua studentnya

Lupakan pasal hadiah, sbb saya bukannya nak menunjuk nunjuk ada ipad
Zaman sekarang anak kecil pun dah ada gajet, apalah sangat dengan ipad ni
Cumanya saya nak memanafaatkan pemberian dari oum menjadi suatu yg bermakna dan memotivasikan seorang penulis macam saya.

Oum




Disebabkan function gajet agak berbeza dengan lappy maka saya terpaksa belajar dan mengambil masa yg agak panjang utk mahir mengupdate status guna ipad 2

Hopefully kerajinan ini berpanjangan

Thanks oum
Love the gift
Sekian wasalam

#tebumanis78


SYUKRAN JAZILAN
Klik like dan jangan lupa tinggalkan komen ya~ 

Tiada ulasan:

IKLAN 3