IKLAN

Jumaat, 16 Disember 2011

Makan-makan di Marry Brown

Assalamualaikum wbt

Korang Jom makan kat MARRYBROWN   ~(^_^)V


Selain daripada faktor makanan , saya suka ke sini sebab mudah parking.... cuba tengok... saujana mata memandang tempat letak keta...tak perlu menapak jauh2

Jom tengok pulak... apa menu yang menarik kat sini

Semua ni makanan kegemaran saya

Mee Kari memang terbaekkkk

Bagi yang belum mencuba tak rugi order mee kari...fulamak..memang akan termimpi-mimpi punyalah~

Mo kalau minum tak sah kalo x order Milo ais

Desert pulak saya suka ais krim jelly

Tapau balik kat mak


Bagi yang belum pernah jejak kaki ke MARRY BROWN .... saya sarankan supaya korang cuba menu kat sini...Selain daripada mee kari kesukaan saya tu.. korang juga boleh layan chicken porridge dan lain2 set yang menarik... ewaahhhhh macam duta lah pulak

V(>_<)~

Jom kita layan klik2..Dah tengok I PHONE 4s ? Memang cun wooo... rasa macam dah kat tapak tangan saya dah ni ~weeeeeee!
Sekian Wasalam


1 ulasan:

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

meleleh air id0ng tengok makanan tuh...wuuu :P

IKLAN 3