IKLAN

Rabu, 31 Ogos 2011

ADAM HAMID YANG KU KENALI

Salam lebaran kepada semua

Entry kali ni sangat menarik (bagi saya ) kerana saya nak ceritakan mengenai seorang celebriti yang saya sukai
(bukannya sebab dia hansome ek).Namanya ADAM HAMID

gambar diambil daripada blog MY Diary MIMI RAHZIA
Saya kenalinya semenjak saya masih study lagi.Mula2 tu hanya menonton di kaca TV beliau berlakon
dengan sepupunya RAZYANTI ERNA MOHD RAWI. ..That time depa remaja lagi may be masih dibangku sekolah (tahun 90-an)
Tak lama kemudian saya dapat sambung belajar di UiTM ARAU batch 96-99..... masa tu masih dikenali sbg ITM..tak sangka saya akan berjumpa dengan RAZYANTI..Kami bukan dari kursus yang sama..tapi dah namapun celebriti sayapun xcited nak kenal...sepanjang study saya jarang berbual dengan YANTI.. just tengok2 dari jauh ja....


Satu hari ketika semester holiday tiba2 saya ternampak ADAM datang dengan family YANTI..may b datang ambil kot.. saya pun x pasti...macam biasa saya hanya melihat dari jauh jugak.. ekekeke mung gila nak gi serbu... lagipun itu bukan cara saya

Bila FB semakin popular saya mula2 mencari kawan2 lama masa study termasuklah YANTI ......saya add.alhamdulullah dia accept saya.. Saya tengok dalam friend list YANTI dan saya nampak nama ADAM..Yang bestnya FB ADAM ni semua org boleh jadi FRIEND dia dan bukannya LIKE... (bagus tu)
Saya add dan ADAM accept.... best jugaklah kan (",)


Dari FB ADAM saya tahu yang beliau masih aktif dalam dunia seni..terdapat banyak gambar2 beliau dengan artis..dan rupanya banyak drama yg saya tonton adalah arahan ADAM.. nak tahu cerita apa? heheheh cari sendiri ok saya adalah mintak ENCIK GOOGLE carikan saya mengenai ADAM
DAN..... inilah dapatan yang saya temui jeng jeng jeng.... heh korang klik kat sini dan baca SEDIKIT MENGENAI ADAM Tak silap saya article ini di tulis pada tahun 2006..agak lama jugak


But baru2  (may be dalam 5 bulan kebelakangan ini saya dapat melihat perubahan ADAM).. sesuatu yang sangat positif..Dalam status FB ADAM beliau mula mencari kehidupan yang lebih bermakna ..semenjak itu saya mula suka membaca FBnya..  Kehidupannya kini berada dalam landasan yang sebenar.....

saya ambil print screen FB ADAM selepas mendapat kebenaran daripada beliau sendiri..jom lihat sindiri









Apa yang saya nak bgtau kat sini ialah...HIDAYAH ALLAH itu sangat luas dan kepada sesiapa sahaja..JOM kita cari jangan putus asa dan jangan berhenti hinggalah kita dipanggil pulang suatu hari nanti...
AMIN YA ROBBAL ALAMIN



Tiada ulasan:

IKLAN 3