IKLAN

Sabtu, 1 Oktober 2011

FESYEN KASUT TERBARU DI PASARAN


Assalamualaikum
Buat kaum wanita yang ingin mencari kelainan dalam berfesyen, saya sarankan korang kena tengok

Saya bawakan fesyen terbaru dan terbaik dari Ladang kelapa sawit wahaha!!!!!

Semuanya terkini dan memenuhi selera pencinta fesyen zaman ini

mana tau berkenan ka......

Untuk memudahkan korang memilih, saya letakkan kod ..bukan apa senang saya nak ambik order ("~)

jom Layan!!!!!!!!!!!!!!!!!!




A1

A2

A3

A4

A5

A6

A7

A8

A9


Amacam? dah tahu mana satu nak pilih? A1 sampai A9..... pilih ja mana2pun komfom korang akan glamer... selamat berhujung minggu.. daaaa!!!!~


Saya pinjam katalog kasut dari cik happy.... erm tq cik happy

1 ulasan:

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

eh yg A5 tuh kasut jadah apa tuh ? pelik bebeno..haha

IKLAN 3