IKLAN

Selasa, 6 September 2011

KENDURI RAYA episod 2

mula2 bagi salam dulu



ASSALAMUALAIKUM semua

Seronok dak raya? Dah mula bekerja? Dah? bagus bagus...mesti  bos sayangkan.... er penting ke boss sayang? Kalau sebab nak bodek boss lupakanlah niat tu... YANG PEnTING ALLAH SAYANG sebab kita dah menunaikan amanahnya sebagai pekerja... betul tak....er lupa pulak.. dah solat? Kalau dah solat alhamdulillah.. kalau belum terus JUMPA DENGAN ALLAH DULU tau.....




Baiklah, saya nak continue cerita kenduri raya episod 2...dalam episod ni saya nak sambung journey saya dalam ceritakawin raya  member baik "dunia akhirat" saya ni

dalam episod satu saya dah cita pasal task 1 kalau nak tau klik kat sini...so seterusnya lepas selesai task 1 awal2 pagi keesokan harinya saya dimaklumkan untuk menjadi driver kepada RAJA SEHARI...woooo driver diraja tuuuuuuu
PENGANTIN cakap dia nak gi MENGANDAM pukul 830 pagi...
Dalam pukul 9.00 sampailah kat butik tu.... PENGANTIN pesan suruh beli barang2.. contohnya buah-buahan(untuk hantaran) dan beberapa ITEM penting...KITAORANG.............. adalah dalam 3 orang jalan2 kat PASAR TANI KANGAR.Selesai shopping dan sarapan.. kami balik ke butik tu .........durasi kami keluar adalah 1 jam... nak tahu dak... Pengantin dah selesai mengamdam... mak aiiii cepatnya.. mula2 saya fikir MAK ANDAM tu expert...


nak tengok hasil andamannya? 



Bagi saya MAKE UP yang dihasilhan kurang kick ... sian pengantin.............. takpalah dah comel.... touch up skit2 pun dan cukup untuk orang comel... kalau untuk saya.. entahlah..



Selesai dah satu hal... kami ke CMART ARAU plak.... nk beli beberapa ITEM lagi. nak AMBIL KEK.. semuanya kami buat dalam satu masa



Pulang saja saya tengok MAKE UP PENGANTIN makin pucat... maklumlah lama dok dalam aircond kereta....Lepas antar pengantin saya pun baliklah.. nak tukar baju.. (rumah kami mengadap antara satu sama lain) that means memang dekat

Saya pergi pulak MAK SEDARA PENGANTIN tengah touch up... terrer gak dia

beza dak? 




MArveles......
jom layan gambar2 sepanjang majlis berlangsung



















1 ulasan:

Teja Evalea berkata...

selamat hari raya maaf zahir & if ada, batin juga :)

IKLAN 3