IKLAN

Selasa, 18 Oktober 2011

RINGANKAN BLOG


Assalamualaikum wbt

tadi saya ziarah blog lyssa dan baca tutorial cara nak ringan kan blog... 



Errrr baru saya tahu ... rupa-rupanya lagi ringan blog lagi bagus

Yalahkan kalau orang lain nak visit tak payah tunggu lama2 untuk blog kita loading...


Semua orang dah tahu ke?

Kalau tak tahu lagi jom timbang kat sini

Menurut teman2 lyssa yang saya baca melalui komen,

berat blog kita x boleh lebih dari 100 kb

maknanya blog saya dah lebih dari obes lah... maknanya mengalami kegemukan yang melampau aduh!!!

nak tahu cara2 ringankan blog klik sini


by the way, thanks lyssa

Sekian

5 ulasan:

Pondok Usang berkata...

bagus ringankan blog ni.. utk kami2 yg pakai broadband ni... bolehlaa budget2 quota.. huhu...

Septian Dwi berkata...

hello....
how a you.....
i'm septian from Indonesia.....

your posting is very exllent...


please,visit back n comment
n please follow

thanks

Wanie berkata...

kurangkan widget kat dalam insyaallah boleh ringankan blog :)

Unknown berkata...

blog saya lambat loading x???

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

nurul masuk blog nana lambat loading tak ? balas yer :)

IKLAN 3