IKLAN

Sabtu, 28 September 2013

Jejaka Manis dari Syria

Assalamualaikum wbt

memandangkan saya rindu Bumi SYRIA maka saya nak berkenalan dengan pemuda dari sana pulak-- boleh?

Bagus kah intro saya?

Sebenarnya saya nak ajak kawan2 lihat betapa hidayah dari ALLAh adalah tuk semua hambanya--tak kira baik atau jahat-- Islam atau Kafir

Alkisahnya pemuda ni bertugas sebagai tentera BASYAR -- 7 bulan yang lalu
tapi kini mamat ni dah beralih angin--Dia fikir masak2 -- tiada manafaat bekerja dengan PENZALIM.jadi Mazloum yang berumur 23 tahun telah resign dan bekerja dengan Mujahideen FSA

Memang tepat sekali keputusannya--
Saya setuju!!!!! 

Mazloum, 23, membelot dari menjadi tentera Basyar sejak 7 bulan lalu dan kini berjuang bersama-sama Mujahideen FSA. Beliau menggunakan pengalaman beliau selama bertugas sebagai tukang masak di kem tentera Basyar dan kini tugasnya adalah memasak makanan bagi Mujahideen FSA di Khaldiyah, Aleppo.

pray for syria
Taraaaa--
Nilah dia mamat tu

Jom sama2 kita doa keselamatan MOZLOUM dan semua tentera mujahidin selamat begitu juga dengan rakyat syria yang tertindas.kalau kita tak beri pertolongan wang atau tenaga-- jangan lokek untuk tadah tangan dan berdoa untuk SYRIA


ayuh!!!! PRAY FOR SYRIA

--tebumanis78-- 


Tiada ulasan:

IKLAN 3