IKLAN

Rabu, 26 Oktober 2011

MATA GANJARAN DARI MAYBANK2U


Baru sebentar tadi saya bayar bil menggunakan MAYBANK2U.Rupa2nya saya ada treat points yang belum di tebus.. wow~ banyak jugak ekekeke

Kawan2 tau tak apakah gift yang boleh kita tebus?

Ha check kat sini

Nak tahu apa gift apa yang saya nak sangat dari maybank?

tadaaaaaaaaaaaa~


210,000 mata ganjaran barulah dapat saya miliki TOSHIBA LCD ..erm.. apa yang perlu saya lakukan ialah buat sebanyak mungkin urusan bayar bil dan belian melalui MAYBANK2U and my dream become true~  (".)

Sekian

5 ulasan:

Ct Aja berkata...

boleh tebud point ye...selalu guna tapi xtau pulak..hihih

sekamar rindu berkata...

salam..

wow...kalau dapat Toshiba 32 inch LCD TV (32AV700E) tu baru gempak..:)

Ikin Nikisa berkata...

untung kan ? :D

biela bell berkata...

takde akaun maybank lagi;huhuu

fisya sabri berkata...

untung la...

IKLAN 3