IKLAN

Ahad, 23 Oktober 2011

MELANCONG KE OVERSEA

Assalamualaikum wbt

Sempena dengan cuti DEEPAVALI kita orang nak pergi oversea  (ayat tak boleh belah)
Macam kaya sangat kan! bunyinya.... (".)


Gambar ni tak berkenaan dengan ceritapun ekekekek~



Actually tak jauh mana pun nak gi THAILAND ja.. Dalam Perancangan nak ke Kelantan or Johor or Pangkor ziarah sanak saudaraTiba2 ayah tukar plan ajak pergi THAILAND...

 Tak kisahlah asal dapat bersama famili...maklumlah sepanjang tahun ni asik kursus,kelas tambahan,kem dan segala program yang berkaitan dengan sekolah.Lagipun UPSR pun dah abis.. dapatlah saya tenangkan fikiran yang sangat  kusut masai dengan segala masalah...haishhh~



Ada pulak pegawai dari JPN mintak saya jadi PENGAWAS PEPERIKSAAN SPM ..maybe sebab tak cukup guru.Maknanya hujung tahun ni jadual saya full jugaklah walaupun cuti sekolah.


Jadi itulah alasan saya nak melancong, tenangkan fikiran... cari tempat2 yang indah dan belum pernah saya kunjungi.Nanti balik dari sana saya akan update tempat yang saya bakal terjah.. doakan saya selamat pergi dan pulang ya

nota kuku: Pagi tadi kita orang pergi JABATAN IMEGRESEN selesaikan hal dokumen perjalanan dan insurans kereta

Sekian

9 ulasan:

Pondok Usang berkata...

bestnye gi jalan2..

~Beb~ berkata...

Selamat pegi dan pulang :)

Yumida berkata...

sronoknyer pat g jenjln...x pnh la pg sejauh tu..even bandung pn x pnh g...hope enjoying ur holidays

Miss Nieyna berkata...

selamat bercuti . nnti jgn lupa update entri dgn pic - pic kt thailand :)

Nurul Ashikin berkata...

friends: thanks atas doa kalian.. nsYAALLAH kalau ada ole2 nanti saya bawak pulang

Blog Sensasi berkata...

Memang best g jenjalan kan...jom nanti ikut pi Phuket lak best wooo

dhiera zainudin berkata...

pergi thailand kat area mane? best ye sambil membayangkan krabi!

fiezah91 berkata...

nak ikut pegi jenjalan. hehe. selamat bercuti :D

semoga selamat pergi selamat kembali.ole2 jangan lupa ye. :P

Nurul Ashikin berkata...

surprise:saya dan keluarga bermalam di KRABI... bestnya tempat ni... kos kesini sangat murah..

IKLAN 3