IKLAN

Khamis, 17 November 2011

CORAT CORET UPSR 2011

WARNA KEGEMBIRAAN DAN KESEDIHAN DIKONGSI DI SINI


 Murid Melayu di SJK (C) Ave Maria, Nur Syafinas Hanafi (empat kanan), Ernisa Saiful Anwar (lima kanan), Aliaa Balqis Azemi (tengah) dan Erina Izammel Zainorin (empat kiri) menunjukkan slip keputusan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) kepada rakan-rakan mereka yang berbangsa Cina, di Ipoh, Perak.



 Adik Muhammad Qayyim Nizar terpaksa melihat keputusan peperiksaan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) yang diperolehnya dari jarak dekat akibat masalah penglihatan, di SK Kampung Sirih, Kota Bharu, Kelantan. Dia memperoleh 3A dan 2B.

 Adik Syakirah Karim yang mempunyai penyakit sendi diberi ucapan tahniah oleh ibunya, Radiah Saden, 42, selepas pelajar SK Sacred Heart Bandar Hilir itu mendapat keputusan 5A pada peperiksaan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR), di Melaka. 



Seorang guru terpaksa menenangkan seorang murid yang menangi kesedihan selepas gagal memperoleh 5A dalam peperiksaan Ujian Pencapaian Sekolah Rendah (UPSR) di SK Teruntum, Kuantan, Pahang.

SUMBER:UTUSAN

2 ulasan:

tunz berkata...

tahniah kpd yang berjaya dan kpd yg kurang berjaya..jgn mudah putus asa..tahniah juga kpd para guru yang telah byk berkorban demi kejayaan ini...tahniah semua!!

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

Tahniah pada adik2 yang dapat result semua A....bermakna guru yang mendidik juga adalah guru yang cemerlang..huhu

IKLAN 3