IKLAN

Isnin, 7 November 2011

SHOUTMIX BERMASALAH

Assalamualaikum wbt

adeh~ tolong!.... saya tak tahu nak buat apa bila shoutmix saya langsung tidak dijentik oleh visitors...

Yang saya maksudkan ni shoutmix untuk blog ke2 saya ...kalau x caya klik dan lihatlah.... sejak hari pertama saya masukkan tiada siapa yg berani guna.....~beracun ke? sob sob~ kenapa ek..... ada sesiapa yang boleh jadi tuan penasihat kat saya... saya tak dapat nak solve masalah ni ~haish~

Saya akui shoutmix ni memang x mesra pelanggan... tapi camna nak buat nih!!!!!...

kawan2 berikan saya tips, terima kasih



5 ulasan:

Putra Ardiles berkata...

mungkin shoutmix kedua tu susah nak chat, sebab kena isi email lagi. hehe. dan satu lagi, shoutmix tu masih baru, dan jarang orang guna lagi. :)

Nurul Ashikin berkata...

putra ardiles:thanks.. selesai dah masalah saya

♥ Nana BamBam ♥ berkata...

shoutmix baru ek?

Nurul Ashikin berkata...

nana:untuk blog ke2 akak

Unknown berkata...

hmm tah la, xtau pe nak rekomen

IKLAN 3