IKLAN

Ahad, 29 September 2013

Melawat Kawasan -- Malam2 Pulak tu... Bolehkah?

Assalamualaikum

Pa Habaq semua gang " hadap laptop, henfon,gajet dan sebagainya?
Aceli saya  kurang sihat.
Tak pasal2 tiba2 demam
Syukur pada ALLAH--
Terus makan ubat-- terus recover immediately


Alhamdulullah Ameen-- Esok leh gi keja hiiihaaaa--
 Tak sanggup nak MC, sian kat nak2 murid nak ngadap exam tak lama doh ^_____^ keja2 belakang tabir lagi (nak key in markah PBS dan RINGKASAN MENGAJAR)


Ohkeyyyy--
continue --
Berkait ngan tajuk entry cik Nurul rini~
Rasanya siap ja publish entry ala2 come back nih--terus nak fly,crawl,walk,jumping dan lain2 istilah yang sesuwai tuk cik Nurul melawat sahabat2  lama, org yang cik Nurul follow beserta blogger lain yang baru nak kenal malam ni--



rangka lawatan kali ni--
adalah tuk mengeratkan sillaturrahim--
dan memeriahkan suasana malam yang sejuk dilanda salji Malaysia -- 
dalam list follower saya dah ada 701 owrang yang perlu diziarahi



Bedal dari tabung GOOGLE-- sweet adik ni ^_^



Lain dari tu saya sedar diri bahawasenyerrr blogwakling adalah sangat penting buat
blogger-- tak femes cam ai nih  (ghenyihhhh)  --
Memanglah tulis blogpun tak berapa betul lagi
Teknik menulis blog kalau tak diasah akan 
tumpul dan akhirnya terus give up -- haih no! no! nauzubillah (masih mencintai TEBUMANIS78)
macam dalam sains yang saya ajar kat sekolah--
KEMAHIRAN MANIPULATIF SAINS atau dipendekkan KMS
Salah satunya adalah MEMERHATI-- bila relatekan dengan penulisan blog--

Tujuannya tuk  mencari idea, menghurai,mengolah bahan yang nak ditulis--

to all blogger yang saya follow awak semua--
so sorry pasal dah lama tak buat keja blogwalking--
serius saya rindu engkauworang semua
cuma tak menyempat doing extra activity
kalooooot teramat sangat sangat sangat la ngan keja aihhhh-- (^___^)/



till then Wasalam


--Write from the deep of my heart --
#tebumanis78#

 

 


SYUKRAN JAZILAN

Tiada ulasan:

IKLAN 3