IKLAN

Ahad, 14 Ogos 2011

HADIAH UNTUK MAK

Hari dah menginjak tengah malam. rasanya nak letak satu entry lagi sebelum say Gud night. kalau dalam bahasa melayunya CELAMAT mALAM.... keh keh!...Kisahnya tadi saya dan adik buat lawatan kerja ke CMART ARAU... pergh bunyinya macam YB plak.Niat asalnya nak solat sementara menanti makanan yang saya order di sebuah kedai makan yg berdekatan.


Tiba2 mata terpandang dapur elektrik .. sesaja gatal tanya harga dekat adik2 salegirls..sekali tahu telan air liur jugaklah.Apapun saya layan jugak dia nak cerita pasal product tuh... not bad okklah jugak...saya memang mengimpikan dapur tu sejak setahun yg lalu

Akhirnya saya decide untuk membeli dapur tersebut sebab dapat diskaun yg menggoda RMku.... yang lagi best siap ada freegift taraf VVIP... memang berbaloi....rezeki agaknya sbb nilai hadiah lebih mahal dari harga dapur tersebut


jadi....... MAK..... memang KAK CIK beli dapur ni untuk MAK yang sangat2 KAK CIK sayang sob sob sob!!!! semoga lebaran ini mak masak dengan lebih gembira... kak cik tumpang bahagia sbb boleh makan sedap2....kan kan kan mak... muah untuk mak... yang penting mak SENYUM... mAK tak pernah mintak yang bukan2 kat saya....jadi semoga kegembiraan ini kita kongsi bersama

2 ulasan:

mr a.m berkata...

wha...baiknya bg hadiah kat mak..hehe nice entry...follow u..hope u follow me back..

Nurul Ashikin berkata...

aizanM:follow u jugak

IKLAN 3