IKLAN

Isnin, 2 Mei 2011

BABY BARU

Just now saya , mak dan adik baru pulang dari menziarahi sepupu yang baru melahirkan anak. Baby lelaki namanya AFIF DARWISH..... comel dan chubby pipinya...... saya berpeluang memegang baby baru..... Fuhhhh!!! seram sejuk dibuatnya

Maklumlah baby baru... so perasaan not confident memang menganggu saya..... yalah selama ini saya x penah pulak pegang baby yg baru lahir...sekali dia menangis kuat pulak.... apa lagi menggelabah jugaklah kan

Rupa rupanya hermmm..... dia lapar daaaaaaaa!!!! memang tak pass lagi lah....saya!!! nak jadi baby sitter pun x boleh ni.....     :(

Anyway bertambahnya bilangan anak saudara saya.... maknanya bertambahlah bajet untuk raya nantikan 
....... Yang saya suka sebab baby lelaki maknanya dapat meramaikan bilangan umah islam lelaki yang semakin lama semakin pupus

Saya doakan Adik AFIF akan jadi anak yang soleh dan taat pada IBU dan ABAHnya AMIN.........


Tiada ulasan:

IKLAN 3