IKLAN

Isnin, 2 Mei 2011

SELAMAT PAGI

ASSALAMUALAIKUM................ hey what'up ?.................

Syukur PadaNYA kerana saya masih boleh melihat keindahan dunia lagi hari ini.Hari ini masih cuti tapi bukan esok ya ...... sikecil saya KERIANG dan CIK PUTEH awal2 sebelum subuh dah mula mencari saya ...... 
so sweetkan eheheh

Apa yang saya nak buat hari ini? oh tentu tentunya saya kna sediakan pakaian untuk besok,tulis ringkasan mengajar hingga selesai (minggu sudah x sempat nak tulis)... oh ya saya nak kna SULAM NAMA name tag.... ada sedikit tempahan dari kawan2 untuk anak2 mereka

saya juga harus membersihkan rumah sendiri... hari ni mood lebih bagus  :)    so ada baiknya saya pergi berjoging dan melawat anak saudara baru saya nanti.............. TERIMA KASIH kepada kawan2 yang melawat blog saya yg tak seberapa ini ..... walaupun kita saling tidak mengenali tapi saya sangat2 gembira....
so nanti saya upDATE lagi ya ............ SEE YA!!!!!! 
 

Tiada ulasan:

IKLAN 3